Imate vprašanje?

Domov  Splošni pogoji

Splošni pogoji

Naročanje in cene

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 17h in ob sobotah do 11h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 17h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi naslednji delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročila ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 10 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Postopek nakupa
Nakup artikla se prične tako, da izbran artikel potrdite z gumbom "V KOŠARICO". v košarici lahko artikle pregledate, popravite količine ali jih odtsranite, ko ste zadovoljni z vsebino košarice lahko kliknete "NA BLAGAJNO". Na blagajni lahko vnesete kodo za popust in kliknete "UPORABI", vnesete tudi vaše podatke za dostavo in račun, lahko si ustvarite tudi uporabniški račun, kjer bodo vaši podatki shranjeni za prohdnje nakupe. V zadnjem koraku pregledate znesek nakupa in artikle, ki ste jih kupili in nam po potrebi napišete komentar ali sporočilo k nakupu v spodnje okence. Preden kliknete na gumb "NAKUP ZOBVEZNOSTJO PLAČILA", morate označiti (s klikom v malo okence), da se strinjate s splošnimi pogoji.


V spletni trgovini efekt-svetila.si, je mogoče opraviti nakup v slovenskem in hrvaškem jeziku.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Akcijske cene v e-trgovini veljajo samo za spletne kupce in ne veljajo pri nakupu na sedežu podjetja! Vsi artikli v akcijski ponudbi so jasno označeni.

V skladu z Zakonom o računovodstvu se pogodba o nakupu (račun) hrani v elektronski obliki na sedežu podjetja in je stranki na zahtevo, na voljo in v pogled.


POZOR:
Spletna cena velja le za SPLETNE KUPCE

Vse cene (REDNE in SPLETNE) veljajo z dnem: 01.06.2016 in že vsebujejo 22% DDV !

V primeru, da pri zaključku nakupa niste označili da gre za pravno osebo in vnesli davčne številke, vam računa ne moremo izdati na podjetje. Reklamacije na račun v tem primeru niso mogoče.

Dostava

Strošek pakiranja in poštnine znaša 3,50 EUR. Vaša pošiljka bo dostavljena s Pošto Slovenije.
Pozor: Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za odkupno poslovanje, skladno z njihovim veljavnim cenikom.

Pri nakupu nad 40,00 EUR je dostava brezplačna!  Tudi, če plačate po predračunu, se zneskom do 40 EUR prišteje poštnino (3,50 EUR)!


Garancija, reklamacije, vračilo blaga

* Vsak izdelek ima 1- letno garancijo, ki je veljavna ob predložitvii računa. Če ima artikel več letno garancijo, potem je to jasno navedeno na strani artikla.

* Pri prostovoljni garanciji veljajo isti pogoji, kot pri obvezni garanciji!

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo
- popravilo svetila, sijalke s strani nepooblaščenih oseb
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
- če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
- če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
- nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetostI 

Kupec ima pravico v garancijskem roku od garanta zahtevati brezplačno odpravo napake, oziroma, če ta ni mogoča v zakonskem roku, zamenjavo za nov, brezplačen, enak in brezhiben izdelek.

V primeru, ko napake ni možno odpraviti ali zamenjava z novim izdelkom ni mogoča, veljajo določila 21b. člena ZVPot.


Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. 

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, preko Pošte Slovenije ali osebno na sedežu podjetja. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nerabljeno in originalno zapakirano. Vračilo plačil bo izvedeno z nakazilom na transakcijski račun (ali na drugi dogovorjeni način) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga, oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vračilo blaga na stroške podjetja Efekt Krško d.o.o. ni možno, razen ob predhodnem dogovoru.

Za čim hitrejše in preprosto vračilo so tukaj napotki na kaj je potrebno biti pozoren pri vračilu blaga:
- previdno odprite embalažo in jo obdržite v nepoškodovanem stanju, dokler niste prepričani, da je to artikel, ki ste ga naročili,
- v primeru, da artikel vrnete osebno na sedežu podjetja, je potrebno dati artikel na vpogled referentu,
- pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb,
- artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo,
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov.

Ne vgrajujte izdelkov dokler niste prepričani da ustrezajo vašim zahtevam, Artikli, ki so kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Izdelek ne sme biti uporabljen!

Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje . V tem primeru nakup reklamirate.

Za upoštevanje reklamacije je potrebno po pošti ali na e-mail #EM#696f646c44606062637d277f7e6a6179797f733d677c#EM# poslati vso dokumentacijo, ki se nanaša na reklamacijo blaga. V dokumentacijo spada originalni račun ALI paragon (navaden blagajniški račun) izdan s strani podjetja EFEKT Krško, d.o.o., dopis z reklamacijskim zahtevkom v katerem je obrazložena okvara na proizvodu. Poleg reklamacijskega zahtevka mora biti dodano tudi slikovno gradivo (fotografija) iz katerega je jasno razvidna okvara.
Reklamacije NE upoštevamo pri fizičnih poškodbah, ki so posledica malomarnega ravnanja z blagom!

Po prejemu vseh dokazil naše podjetje prične reklamacijski postopek in vas o tem tudi obvesti. Predvideni rok za rešitev reklamacije je od 10-20 delovnih dni. Nov artikel ali rezervni deli bodo stranki poslani direktno na njen naslov. Podatki o artiklu naj bodo točni, saj v nasprotnem primeru stranka ne bo prejela novega artikla. 

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, razen, če se prej dogovorimo drugače. 

Vračilo poškodovanih pošiljk


V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ko vračate paket prodajalcu, ga pošljite na sedež podjetja Cesta 4. julija 25, 8270 Krško. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport. 

* V skladu s 37. členom ZVPot podjetje Efekt Krsko, d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga!

Varnost nakupa in varnost podatkov

Kupovanje preko spletne trgovine Efekt-svetila je varno. Vsi podatki o kupcu in načinu plačila, s katerimi kupec razpolaga, se uporabljajo izključno za namen nakupa in obveščanja kupca. Podatki, ki jih zbiramo z namenom nemotenega poslovanja so; ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka za morebitno preverjanje podatkov naročila, elektronski naslov za obveščanje o poteku nakupa in novostih na spletni strani.

S tem se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Od vas nikoli ne zahtevamo celotnih podatkov o uporabniških imenih in osebnih geslih ali drugih podatkov, s katerimi bi lahko nepooblaščena oseba na kakršenkoli način prišla do vaših osebnih podatkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova #EM#696f646c44606062637d277f7e6a6179797f733d677c#EM# . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, Vam priporočamo, da nas pokličete ali kontaktirate na spodnji e-mail in Vaše reklamacije ali pritozbe bomo rešili po hitrem postopku brez dodatnih komplikacij!


Za reševanje sporov, ki jih ni mogoče rešiti neposredno, je pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja, lahko pa se obrnete tudi na portal Evropske unije za spletno reševanje sporov.




Ponudnik sme v skladu s svojo odločitvijo in spremembami poslovanja kadarkoli spremeniti vsebino splošnih pogojev. Ponudnik bo uporabnike o spremembah splošnih pogojev obvestil na običajno zanesljiv način - z objavo na spletni strani. Šteje se, da uporabnik soglaša s spremembami splošnih pogojev, če po objavi sprememb nadaljuje z uporabo spletne strani.

Splošni pogoji veljajo od 15.4.2012 in so bili nazadnje posodobljeni 1.6.2016.



Za več vprašanj ali informacij smo dosegljivi na #EM#696f646c44606062637d277f7e6a6179797f733d677c#EM#.


Za Vas smo dosegljivi:
PON-PET: 7.00 - 18.00
SOBOTA: 7.00 - 12.00